Buitenschoolse Opvang

Met BSO Wijs! hebben we een specifieke samenwerking. Vanaf 21 augustus 2023 hebben zij een vestiging op onze school en bieden zij ons begeleiding bij het geven van buitenonderwijs.
BSO Wijs! is een (voornamelijk) buiten BSO die met Scandinavische inspiratie is opgericht in 2011. Ze hebben meerdere vestigingen in en rond Utrecht.
Hun filosofie: kinderen doen niets liever dan ravotten, rennen, klimmen, vies worden en hun eigen spel bedenken in alle jaargetijden. Bij BSO Wijs! kan dat. Onder het motto “slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel”, trekken de kinderen elke dag naar buiten in de natuur. Alles kán buiten: hutten bouwen, muziek maken, koken op vuur, speurtochten, sportspellen en nog veel meer. En als het wat minder weer is, spelen zij in onze sportzaal of atelier. Kijk voor meer informatie op www.bsowijs.nl.

Verder gaan kinderen van Arcade naar:

Maar er zijn ook andere kinderopvangorganisaties in onze omgeving die kinderen vanuit Arcade na schooltijd ophalen.